
Erasmus+ ПРОЄКТИ
З 9 листопада 2023 року стартував Міжнародний проєкт ЄС Erasmus+
KA220-SCH «Ready4School: Готовність до навчання у школі за дошкільною програмою ABA»
Про проєкт

Партнери проєкту:
1.Університет імені Масарика (Чеська Республіка)
2. Blue Firefly (Північна Македонія)
3. Vimodo (Республіка Кіпр)
4.Centar za Autism (Республіка Хорватія)
5. Innovation Hive (Грецька Республіка )
6. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна)

Мотивація щодо проєкту коріниться у потребі покращити якість спеціальних та інклюзивних програм для дітей з розладом аутичного спектру (РАС) та забезпечити оптимальні умови для переходу таких дітей від дошкільної до початкової освіти. Досвід показав, що ранні втручання є вирішальними для дітей з РАС. Спокійний перехід від дошкільної до початкової освіти також може забезпечити їх постійний успіх та розвиток.

Цілі: проєкт має за мету розвинути та протестувати інноваційну оцінку та учбовий комплект для педагогів дошкільної освіти, які працюють з дітьми з РАС. Учбовий комплект буде базуватися на принципах ABA, заснованому на доказах підходу до роботи з особистостями з аутизмом (Cooper, Heron, & Heward, 2007). Комплект буде адаптований до легкого впровадження викладачами без формальної підготовки ABA, й буде гарантувати те, що знання та навички, потрібні для дітей з РАС, можуть бути легко доступні до ширшої групи викладачів (Bailey, Burch, & Burch, 2009).

Комплекс робіт:
WP1: Менеджмент
WP2: Ready4School учбовий комплект для вчителів початкової освіти
WP3: Ready4School оцінювання та мобільний додаток
WP4: Експериментальні заходи з підготовки вчителів
WP5: Розповсюдження/Комунікація

Діяльність:
– транснаціональні зустрічі за проєктом;
– експериментально-тестувальний захід;
–- денний місцевий тренувальний захід для кожної з країн;
–- денний тиражувальний захід для кожної з країн.

Очікувані результати:
Учбовий комплект буде складатися з:
– оцінки розвитку з контролем готовності до школи;
– оцінки, яка базується на дошкільній навчальній програмі;
– детальні плани уроку, які йдуть за програмою вчителя;
– листів з даними для успішного моніторингу та процесу оцінювання;
– оцінювання у мобільному додатку.
Тривалість проєкту: 24 місяці
