Міжнародна діяльність





Erasmus+ ПРОЄКТИ

 

Erasmus+ ПРОЄКТИ

 

З 9 листопада 2023 року стартував Міжнародний проєкт ЄС Erasmus+ 

KA220-SCH  «Ready4School: Готовність до  навчання у школі за дошкільною програмою ABA»

 

Про проєкт

Партнери проєкту:

1.Університет імені Масарика (Чеська Республіка)

2. Blue Firefly (Північна Македонія)

3. Vimodo (Республіка Кіпр)

4.Centar za Autism (Республіка Хорватія)

5. Innovation Hive (Грецька Республіка )

6. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна)

 

Мотивація щодо проєкту коріниться у потребі покращити якість спеціальних та інклюзивних програм для дітей з розладом аутичного спектру (РАС) та забезпечити оптимальні умови для переходу таких дітей від дошкільної до початкової освіти. Досвід показав, що ранні втручання є вирішальними для дітей з РАС. Спокійний перехід від дошкільної до початкової освіти  також може забезпечити їх постійний успіх та розвиток.

 

Цілі: проєкт має за мету розвинути та протестувати інноваційну оцінку та учбовий комплект для педагогів дошкільної освіти, які працюють з дітьми з РАС. Учбовий комплект буде базуватися на  принципах ABA, заснованому на доказах підходу до роботи з особистостями з аутизмом (Cooper, Heron, & Heward, 2007). Комплект буде адаптований до легкого впровадження викладачами без формальної підготовки ABA, й буде гарантувати те, що знання та навички, потрібні для дітей з РАС, можуть бути легко доступні до ширшої групи викладачів (Bailey, Burch, & Burch, 2009).

 

 

Комплекс робіт:

WP1: Менеджмент

WP2: Ready4School учбовий комплект для вчителів початкової освіти

WP3: Ready4School оцінювання та мобільний додаток

WP4: Експериментальні заходи з підготовки вчителів 

WP5: Розповсюдження/Комунікація

Діяльність:

– транснаціональні зустрічі за проєктом;

– експериментально-тестувальний захід;

–- денний місцевий тренувальний захід для кожної з країн;

–- денний тиражувальний захід для кожної з країн.

Очікувані результати:

Учбовий комплект буде складатися з:

– оцінки розвитку з контролем готовності до школи;

– оцінки, яка базується на дошкільній навчальній програмі;

– детальні плани уроку, які йдуть за програмою вчителя;

– листів з даними для успішного моніторингу та процесу оцінювання;

– оцінювання у мобільному додатку.

Тривалість проєкту: 24 місяці

 

 


Новини


20 жовт. 2025
Тривають учительські воркшопи з Керол Балтазар
У межах програми «Віртуальний викладач» в Одеській академії неперервної освіти тривають вчительські воркшопи із викладачкою Керол Балтазар, магістром викладання англійської та іспанської мов, ліцензованою адміністраторкою програм для шкіл K–12 зі штату Орегон (США).

17 жовт. 2025
В Одеській академії неперервної освіти стартував англомовний розмовний клуб з Керол Балтазар
У жовтні 2025 року в КЗВО «Одеська академія неперервної освіти» Одеської обласної ради розпочав роботу англомовний розмовний клуб з Керол Балтазар (Carol Baltazar), магістром викладання англійської та іспанської мов, ліцензованою адміністраторкою програм для шкіл K–12 (США). Метою розмовного клубу є створення простору для розвитку комунікативних навичок, удосконалення володіння англійською мовою та міжкультурного спілкування освітян.

13 жовт. 2025
У Варшаві відбувся тренінг для тренерів у межах німецько-українського проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл»
З 6 по 10 жовтня 2025 року у Варшаві пройшов тренінг для тренерів у межах німецько-українського проєкту «Травмапедагогіка для українських шкіл». Проєкт має на меті підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо надання кваліфікованої підтримки й першої психологічної допомоги собі, колегам і школярам у подоланні наслідків стресу, травми, посттравматичних синдромів, отриманих під час війни.

Всі новини