Міжнародна діяльність





Erasmus+ ПРОЄКТИ

 

Erasmus+ ПРОЄКТИ

 

З 9 листопада 2023 року стартував Міжнародний проєкт ЄС Erasmus+ 

KA220-SCH  «Ready4School: Готовність до  навчання у школі за дошкільною програмою ABA»

 

Про проєкт

Партнери проєкту:

1.Університет імені Масарика (Чеська Республіка)

2. Blue Firefly (Північна Македонія)

3. Vimodo (Республіка Кіпр)

4.Centar za Autism (Республіка Хорватія)

5. Innovation Hive (Грецька Республіка )

6. КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» (Україна)

 

Мотивація щодо проєкту коріниться у потребі покращити якість спеціальних та інклюзивних програм для дітей з розладом аутичного спектру (РАС) та забезпечити оптимальні умови для переходу таких дітей від дошкільної до початкової освіти. Досвід показав, що ранні втручання є вирішальними для дітей з РАС. Спокійний перехід від дошкільної до початкової освіти  також може забезпечити їх постійний успіх та розвиток.

 

Цілі: проєкт має за мету розвинути та протестувати інноваційну оцінку та учбовий комплект для педагогів дошкільної освіти, які працюють з дітьми з РАС. Учбовий комплект буде базуватися на  принципах ABA, заснованому на доказах підходу до роботи з особистостями з аутизмом (Cooper, Heron, & Heward, 2007). Комплект буде адаптований до легкого впровадження викладачами без формальної підготовки ABA, й буде гарантувати те, що знання та навички, потрібні для дітей з РАС, можуть бути легко доступні до ширшої групи викладачів (Bailey, Burch, & Burch, 2009).

 

 

Комплекс робіт:

WP1: Менеджмент

WP2: Ready4School учбовий комплект для вчителів початкової освіти

WP3: Ready4School оцінювання та мобільний додаток

WP4: Експериментальні заходи з підготовки вчителів 

WP5: Розповсюдження/Комунікація

Діяльність:

– транснаціональні зустрічі за проєктом;

– експериментально-тестувальний захід;

–- денний місцевий тренувальний захід для кожної з країн;

–- денний тиражувальний захід для кожної з країн.

Очікувані результати:

Учбовий комплект буде складатися з:

– оцінки розвитку з контролем готовності до школи;

– оцінки, яка базується на дошкільній навчальній програмі;

– детальні плани уроку, які йдуть за програмою вчителя;

– листів з даними для успішного моніторингу та процесу оцінювання;

– оцінювання у мобільному додатку.

Тривалість проєкту: 24 місяці

 

 


Новини


19 лист. 2025
Презентація міжнародного проєкту «Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі»
18 листопада співробітники Одеської академії неперервної освіти взяли участь в офлайн-презентації міжнародного освітнього проєкту «Травмо-інформована педагогіка: форми й методи роботи в українській школі», який спрямований на підтримку педагогів, розвиток їхньої професійної стійкості та формування практичного інструментарію для ефективної взаємодії з дітьми, які переживають стрес і травму.

18 лист. 2025
Міжнародний освітній проєкт DEM-ED: разом шукаємо шляхи зміцнення освіти для культури демократії
14 листопада в онлайн форматі відбулася зустріч учасників міжнародного освітнього проєкту “DEM-ED: Академічна мережа для розширення можливостей освітян за демократію та мир”, яка зібрала фахівців із Швейцарії, Вірменії, Естонії, Грузії, Кіпру, Косова, Молдови, Німеччини, Північної Македонії та України для знайомства, налагодження спільної комунікації й окреслення пріоритетних напрямів співпраці.

17 лист. 2025
Одеська академія неперервної освіти – співорганізатор 6-ї Міжнародної наукової конференції «INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMAN, SOCIAL SCIENCES AND ARTS»
12–13 листопада 2025 року в Тетовському університеті (Північна Македонія) відбулася 6-та Міжнародна наукова конференція педагогічного факультету «INTERNATIONAL CONGRESS ON HUMAN, SOCIAL SCIENCES AND ARTS». Одеська академія неперервної освіти вчергове виступила співорганізатором заходу разом із провідними університетами Туреччини, Чехії, Хорватії та Великої Британії.

Всі новини