Міжнародна діяльність





Visegrad - ПРОЄКТ

 

Visegrad - ПРОЄКТ

Про проєкт

З грудня 2024 року розпочинається робота над грантовим проєктом "На шляху до інклюзивних практик та підтримки позитивної поведінки в освіті та соціальній роботі", який фінансується з фонду Вишеградської Четвірки.

Заявником проєкту є Університет імені Масарика, Інститут досліджень інклюзивної освіти, Брно, Чеська Республіка.

 

Очікувані партнери:

• Університет Тетова, Північна Македонія

• Прешівський університет, Департамент спеціальної освіти, Словаччина

• Донбаський державний педагогічний університет, Україна

• Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

• КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», Одеса, Україна

 

Мета Вишеградського проєкту: розробка освітнього пакету для спеціалістів, що працюють в сфері інклюзивної освіти.

Інтеграція людей з розладами нервової системи, а також студентів з розладами нервової системи в різні середовища життя є дуже важливим для суспільства. Великі дослідження показали оптимальні результати втручань на основі аналізу поведінки, особливо для дітей з обмеженими можливостями/аутизмом (Watkins, L., Ledbetter-Cho, K., O'Reilly, M., Barnard-Brak, L., & Garcia- Грау, П. (2019). Учні з розладом аутистичного спектру (РАС) все більше навчаються разом із однолітками, які зазвичай розвиваються, у звичайних навчальних середовищах. Ці учні мають порушення, які можуть перешкоджати їхньому успіху в інклюзивних умовах і вимагають індивідуальної підтримки, щоб покращити результати. Але не вистачає педагогів, вчителів початкової та виробничої практики, соціальних працівників та інших професіоналів, які повинні підтримувати ефективну інтеграцію людей з порушеннями розвитку та розладами нервової системи. Прикладний аналіз поведінки може зробити важливий вплив на це питання, оскільки він використовує практичні методи для заохочення соціально значущих змін у поведінці (Camargo, S.P.H., Rispoli, M., Ganz, J. et al. (2016).

 

Завдання проєкту:

• Провести базове дослідження поточної ситуації щодо готовності педагогів початкової та підвищення кваліфікації, соціальних працівників та інших спеціалістів, які допомагають, працювати в інклюзії в країнах-партнерах.

• Визначити прогалини та відобразити поточні передові практики, пов’язані з методами ABA, серед викладачів університету, які готують вчителів, спеціальних педагогів, психологів та соціальних працівників до служби, а потім мати можливість поширювати серед згаданих фахівців під час роботи.

• Розробити типову змішану навчальну програму та матеріали методик ABA для викладачів університетів, надавши їм навички ефективного використання методик ABA під час лекцій, а також у частині лекцій з викладачами початкової та виробничої практики, спеціальними педагогами, психологами, і соціальним працівником для підтримки інклюзії здобувачів освіти з обмеженими можливостями, а також для ефективного управління поведінкою здобувачів освіти у різних середовищах.

 

Очікувані результати проєкту

• Підготувати викладачів, які будуть навчати здобувачів освіти у ЗВО, а також педагогів, соціальних працівників та інших спеціалістів, що працюють в інклюзії згідно з Посібником, використовуючи платформу електронного навчання.

• Поділитися програмою, інструментами та матеріалами із зацікавленими сторонами та надати рекомендації для національних політиків у Європі та на Балканах.

1. Розробити Освітній пакет, який включає навчальну програму, посібник для тренерів та набір інструментів, які взаємопов’язані.

2. Розробити Платформу електронного навчання, на яку будуть завантажені результати ініціативи, щоб їх використовували тренери, які будуть навчати вчителів, спеціальних педагогів, психологів і соціальних працівників. Платформа електронного навчання також буде працювати як онлайн-відкрите джерело освіти для всіх зацікавлених сторін.

3. Забезпечити підготовку викладачів для отримання знань, навичок і компетенцій для підготовки фахівців університету з підходів до викладання, що ґрунтуються на фактах (на основі ABA) та розповсюдити їх серед педагогів, які навчаються та підвищують кваліфікацію, спеціальних педагогів, психологів та соціальних працівників, щоб направляти та підтримувати дітей з обмеженими можливостями та допомагати їм інтегруватися в звичайне русло класу.

4. Навчити щонайменше 5 викладачів на місцевому рівні використанню освітнього пакету та платформи електронного навчання з вчителями підготовки та підвищення кваліфікації, спеціальними педагогами, психологами та соціальними працівниками.

5. Мультиплікаційні заходи для популяризації проєкту, його інтелектуальних досягнень та результатів серед викладачів, наставників, науковців, викладачів, які навчаються та підвищують кваліфікацію, спеціальних педагогів, психологів та соціальних працівників, осіб з обмеженими можливостями та особливими потребами, їхніх сімей та опікунів, організації, що займаються питаннями інклюзивної освіти, дослідників та інших зацікавлених осіб.


Новини


12 лист. 2024
Посилюємо технічні спроможності Академії за підтримки чеських партнерів!
Ми вдячні нашим багаторічним партнерам Асоціації з міжнародних питань (АМО) за внесок у покращення технічної інфраструктури Академії! Підтримка розвитку Академії є неоціненним внеском у відновлення освіти під час війни в Україні, зміцнення партнерських зв’язків і збагачення спільного досвіду подолання викликів.

11 лист. 2024
Методичний марафон “Стаємо сильнішими разом!”
“Стаємо сильнішими разом!”

11 лист. 2024
Онлайн-семінар з презентації авторського методу аналізу соціальної взаємодії Г. Проктера «Perceiver-Element-Grid»
Онлайн-семінар з презентації авторського методу аналізу соціальної взаємодії Г. Проктера «Perceiver-Element-Grid»

Всі новини